Aneta Lisowska2020-05-21T15:39:50+02:00
Psycholog Białystok

Aneta Lisowska

Ukończyłam studia magisterskie z psychologii na Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie w 2010 roku. W celu poszerzenia wiedzy oraz podniesienia kwalifikacji ukończyłam w 2020 roku podyplomowe studia, na których poznałam dogłębnie specyfikę funkcjonowania osób niepełnosprawnych intelektualnie, w szczególności trudności związane z ich rozwojem poznawczym, emocjonalnym oraz społecznym. Aktualnie zdobywam kwalifikacje w nowo powstałym zawodzie- terapeuty środowiskowego.

Nadrzędną wartością jest dla mnie dobro drugiego człowieka. W pracy kieruje się zdobytą wiedzą, intuicją ze świadomością zasady „Po pierwsze nie szkodzić”, a przede wszystkim pomóc.

Prowadzenie terapii dzieci i młodzieży jest dla mnie najwyższą formą pomocy, jakiej może udzielić człowiek drugiemu człowiekowi. Współpraca z każdą osobą jest dla mnie wspaniałą możliwością wspólnego odkrywania oraz zgłębiania przyczyn jego trudności oraz ich pokonywania. W kontakcie terapeutycznym interesuje mnie Twój punkt widzenia. Wizja poznania i uspokojenia Twojego wrażliwego wnętrza jest dla mnie nadrzędnym celem. Również niezwykle istotnym dla mnie jest udzielenie Ci wsparcia. Fundamentami, na których buduję relację terapeutyczną jest empatia, zrozumienie oraz szacunek. W ośrodku Pomocni zajmuje się terapią dzieci oraz młodzieży. W pracy kieruje się podejściem systemowym, stosuje metody socjoterapii, dramy oraz arteterapii.

Kwalifikacje

Ukończyłam:

Studia Podyplomowe na kierunku Oligofrenopedagogika, Uniwersytet w Białymstoku
Psychologia oraz Studium Pedagogizacji, Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie
Kurs terapeuty środowiskowego ( w trakcie), Centrum CBT oraz UCK WUM w Warszawie

Kursy

Szkolenie: „Rozwój w okresie prenatalnym i dzieciństwa do 3 lat. Psychologia i psychopatologia rozwojowa, a praca psychologa z rodzinami z małym dzieckiem.”
Warsztaty: „Samouszkodzenia i autoagresja wśród dzieci i młodzieży- czy na pewno moda?”
Spotkanie sieci współpracy i samokształcenia: „Model wsparcia szkoły w zakresie pracy z uczniem z zaburzeniami zachowania i emocji.”
Szkolenie: „Kiedy lęk z przeciwnika staje się sprzymierzeńcem-10 kroków terapii lęku.”- ujęcie systemowe
Szkoła dla Rodzica/Wychowawcy:” Jak mówić, żeby dzieci nas słuchały. Jak słuchać, żeby dzieci do nas mówiły.”
Szkolenie: „Pomiędzy chorobą psychiczną, a zaburzeniami zachowania dzieci i młodzieży – diagnostyka i planowanie interwencji terapeutycznych.”
Szkolenie: „Współpraca z trudnym rodzicem w oparciu o wartości.”

Doświadczenie zawodowe

Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczne w Sokółce, prowadzenie procesu diagnostycznego dzieci i młodzieży, opracowywanie opinii oraz orzeczeń wraz z zaleceniami, prowadzenie psychoedukacji oraz prelekcji rodzicom, prowadzenie zajęć warsztatowych oraz psychoedukacji w szkołach podstawowych dla uczniów i rodziców, prowadzenie indywidualnych zajęć o charakterze terapeutycznym , udzielanie wsparcia informacyjnego nauczycielom

Zostaw wiadomość

Go to Top